Saya Mintak Maaf !!

Saya mintak maaf sebab : 

1) Belum ucap Selamat Hari Raya.. so SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN =D



2) Tak update blog dengan berdisiplin..tp bila balik maktab mcam tak ada benda sangat nak cerita..pegi kelas balik kelas..makan, naik tangga..merungut keje tak siap..dan ulang semula semua aktiviti yang sama.. =0

3) Saya minyak maaf sebab perasan!! perasan ada org baca blog..hahaha...

Baiklah..tamat edisi mintak maaf nak cerita laen plak..

Hari tu pegi Kuala Kangsar dengan kanak2 riang.. tak ada la niat nak ke sana pun cuma tersinggah..tak dapat jalan2 sangat tapi sempat lalu istana dia..cantek nampak modern..dapat tengok masjid ubudiah..selalu tengok dalam gambar je..cantek sangat..=)

tanpa melengahkan masa bagi la korang tgk sket gambar dari camera cantek Mr.Ivan

Berjaya naik keta kebal!



ni la kanak2 riang

Apa la yg aku doakan tu??

nie je la kot..nanti citer lagi okay..=) baiklah nak try update 2-3 kali seminggu..chaiyok!!

8 comments:

  1. yea!!nice one!nnt kita bwt trip lg..best2 p ramai2..oh!nmpk mini bisul d gmbr!;-0

    bezek

    ReplyDelete
  2. saya maapkan awak!^^_ hahahha..
    selamat hari raya juge^____^

    ReplyDelete
  3. Abu : Hehe..bgs la begitu..

    Cyg : baik!! mahu lagi!!

    Luna : Hehehe..trimas!!!

    ReplyDelete
  4. ye akak, insya-Allah tahun depan dapat la jadi cekgu..=)

    ReplyDelete
  5. hik3...seronok je!!..:D

    http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

    ReplyDelete