Segalanya Sembilan : Sifat-sifat saya yang BEST (bagi saya)


Ni adalah banner Miss. J yang menjemput efapunya.blogspot secara personal untuk join segmen nie..terharukan..sob..sob..tq sis.. Boleh klik sini untuk join
9 sifat-sifat saya:

1) Ermm...saya nie, pemalu kot..hehehe..
2) Saya suka membaca buku (Kecuali buku teks!!)
3) Saya seorang yang lucu (tu kata kawan2 saya la..=p )
4) Saya seorang yang pemandu yang tenang (selalu penumpang saya je panik...=p)
5) Saya kakak yang baik (cewah! I love my siblings, kira baik la kan..)
6) Saya suka memasak especially western and cakes. Sebab masakan melayu Mama lagi teror tak terlawan so kita masak masakan yang mama jarang buat. Baru la tak ada orang compare..=p
7)Saya suka makan!!! Nyum2...nyum2...
8)Owh..saya anak yang baik..(I love mama and Abah)
9) Saya pendengar yang baik...(boleh dengar je la kan...nk tolong kdg2 x mampu.huhu)

Fuhh!! siap gak..susah oooo... Miss.J betul kot mcm nie.. Thank U again sis for the invite


Okay Saya Tag : Onney and Nana

4 comments: