Random Rambling : Love Advice

Hye2..

Tiba-tiba hari ni rasa nak cakap pasal relationship...hehe..bare with me ya..

Aku rasa la kan,  Dalam setiap relationship tu mesti ada satu or dua turning point. Siapa tak tau apa itu turning point??? Turning poitn tu Kira macam satu benda yang akan merubah segala-galanya..ha..gitu la kot definisi dia...aku bayangkan macam poem "the road not taken" tu, kita berdiri kat jalan yang bercabang and pilih mana satu nak lalu...and jalan yang kita pilih tu mencorakkan hidup kita or in this topic relationship kita..cewah..

Nape aku cakap macam tu?? Ini adalah hasil dari pemerhatian aku terhadap kawan-kawan yang berkapel dan jugak diri sendiri..hehe.. At one point akan ada satu problem yang buat korang rasa macam" Wat Da Fish!!" ha..problem tu la turning point dia. Either korang akan terus jadi kapel or jadi kawan je la. Problem ni selalunya problem yang besar..yang korang tak sangka akan jadi kat korang...jeng..jeng... but..you'll get trough it...trust me..=)

Ada yang jadi makin bahagia lepas dah berjaya melalui turning point tu ,ada plak yang membawa haluan masing-masing. None of the decision is better than the other, kalo masih bersama itu jodoh, kalo dah tak bersama mesti ada hikmah..okay..=)




"You can always tell how much you love someone by how much they can hurt you"

6 comments:

  1. masa kapel ni cari teman elok2, ada kerja elok2 ok...jgn men tangkap muat aje...misscha dah kawen 3thn n really luv my hubby....

    ReplyDelete
  2. Misscha : Tahniah!! Bertuah misscha nie..=)

    ReplyDelete
  3. betul, risau jugak couple lame2 ni..kalau kecewa nanti takut tak tertanggung. harap2 jodoh berpanjangan jela

    ReplyDelete
  4. Kalau couple lama-lama ni, betambah dosa. haha. :)

    ReplyDelete
  5. Bazilah : Harap2 la kan..tak pe kita try la plan elok..=)

    Apple : Betul2..hehe..kena kawin cepat2..

    ReplyDelete